Prydzz
Legacy Member
Hallo,
Ik zit momenteel in het 6e jaar informaticabeheer TSO.
Volgend jaar zou ik willen beginnen aan de academische bachelor informatica om vervolgens de master toegepaste informatica te doen.
Uiteraard is de wiskunde die ik nu krijg veel te laag om goed te kunnen volgen in de lessen wiskunde in de unief. Dit zou ik willen oplossen door zelfstudie.
Nu is de vraag kan iemand mij vertellen welke delen/onderwerpen het belangrijkst zijn om mijn tijd in te steken want heb hier geen gedacht van.
Ik ben van plan om over deze onderwerpen de VBTL(Van Basis Tot Limiet) boeken te kopen van de 6/8uurs wiskunde ASO 3e graad.
Alvast bedankt!
Ik zit momenteel in het 6e jaar informaticabeheer TSO.
Volgend jaar zou ik willen beginnen aan de academische bachelor informatica om vervolgens de master toegepaste informatica te doen.
Uiteraard is de wiskunde die ik nu krijg veel te laag om goed te kunnen volgen in de lessen wiskunde in de unief. Dit zou ik willen oplossen door zelfstudie.
Nu is de vraag kan iemand mij vertellen welke delen/onderwerpen het belangrijkst zijn om mijn tijd in te steken want heb hier geen gedacht van.
Ik ben van plan om over deze onderwerpen de VBTL(Van Basis Tot Limiet) boeken te kopen van de 6/8uurs wiskunde ASO 3e graad.
Alvast bedankt!
