Ik heb idd de indruk dat 'werktuigkunde' enkel nog maar aan de unief zelf gebruikt wordt en dan bedrijven gewoon in termen van 'elektrotechniek' en 'elektromechanica' spreken.
Veel hogescholen en zelfs enkele unieven noemen of gaan hun elektrotechnische masters 'energie' noemen btw. Klinkt wat hedendaagser.