ConChuros
Legacy Member
Ik heb momenteel bijna 40 van mijn 50 dagen erop zitten.
Dus ik heb er nog 10 te gaan, maar om mijn statuut van zelfstandig student verder te kunnen zetten moet ik een bruto jaarinkomst van € 4000.00 hebben.
Ik stond de afgelopen 40 dagen in de voeding omdat ik zoiets had van aannemen wat aan te nemen valt, helaas kom ik op iets minder dan € 2.600,00. (zeer slecht betaald + nachten waren niet extra opslag)
Hierbij neemt de urgentie dan nog eens toe dat ik nog € 1400.00 zou moeten verdienen binnen de 4 maand.
Nu is mijn vraag aan jullie, waar kan ik het beste kijken of horen of men nog 'werk'studenten (>50 dagen) aanneemt of tewerkstelt. Aangezien ik echt mijn maximale studiebeurs weer wil kunnen behalen (altijd mooi extraatje op een spaarrekening).
Alvast bedankt!
Dus ik heb er nog 10 te gaan, maar om mijn statuut van zelfstandig student verder te kunnen zetten moet ik een bruto jaarinkomst van € 4000.00 hebben.
Ik stond de afgelopen 40 dagen in de voeding omdat ik zoiets had van aannemen wat aan te nemen valt, helaas kom ik op iets minder dan € 2.600,00. (zeer slecht betaald + nachten waren niet extra opslag)
Hierbij neemt de urgentie dan nog eens toe dat ik nog € 1400.00 zou moeten verdienen binnen de 4 maand.
Nu is mijn vraag aan jullie, waar kan ik het beste kijken of horen of men nog 'werk'studenten (>50 dagen) aanneemt of tewerkstelt. Aangezien ik echt mijn maximale studiebeurs weer wil kunnen behalen (altijd mooi extraatje op een spaarrekening).
Alvast bedankt!