Orchidius
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik kreeg vandaag een interessant aanbod om een paar maand tot een jaar in een projectsysteem in Ierland te gaan werken. De werkgever daar wist me te vertellen dat het eerste jaar dat je als buitenlander in Ierland werkt, al je inkomsten tax-free zijn. Allemaal fijn en wel, maar hoe zit het met ons eigen vadertje staat? Moeten deze inkomsten nog bijkomend worden aangegeven in Belgie, of is het voldoende dat ze in Ierland worden belast (aan 0% dan wel).
Alvast bedankt!
Ik kreeg vandaag een interessant aanbod om een paar maand tot een jaar in een projectsysteem in Ierland te gaan werken. De werkgever daar wist me te vertellen dat het eerste jaar dat je als buitenlander in Ierland werkt, al je inkomsten tax-free zijn. Allemaal fijn en wel, maar hoe zit het met ons eigen vadertje staat? Moeten deze inkomsten nog bijkomend worden aangegeven in Belgie, of is het voldoende dat ze in Ierland worden belast (aan 0% dan wel).
Alvast bedankt!
)