Squadra
Legacy Member
Beste,
Zoals al een paar keer op dit forum vermeld staat
, ben ik een ing. die graags bedrijfseconomie wil studeren. Zou ik kunnen werken in deze vacature na mijn richting?
Vooral het 2de puntje komt perfect overeen met de vakken van bedrijfseconomie. Als keuzevak zou ik audit doen.
Je hebt een master in een economische richting
Je hebt een goede basiskennis van financiële analyse (investeringsanalyse / waarderingen/ …) en bij voorkeur ervaring met interne audit en IFRS
Een zeer goede kennis van Excel is een basisvereiste, kennis van SAP en/of Navision is een pluspunt
Je bent nauwkeurig, analytisch en kritisch ingesteld en kan zelfstandig werken
Je bent contactvaardig en zowel mondeling als schriftelijk communicatief sterk
Goede kennis van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk, is noodzakelijk
Thx!
Zoals al een paar keer op dit forum vermeld staat
, ben ik een ing. die graags bedrijfseconomie wil studeren. Zou ik kunnen werken in deze vacature na mijn richting? Vooral het 2de puntje komt perfect overeen met de vakken van bedrijfseconomie. Als keuzevak zou ik audit doen.
Je hebt een master in een economische richting
Je hebt een goede basiskennis van financiële analyse (investeringsanalyse / waarderingen/ …) en bij voorkeur ervaring met interne audit en IFRS
Een zeer goede kennis van Excel is een basisvereiste, kennis van SAP en/of Navision is een pluspunt
Je bent nauwkeurig, analytisch en kritisch ingesteld en kan zelfstandig werken
Je bent contactvaardig en zowel mondeling als schriftelijk communicatief sterk
Goede kennis van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk, is noodzakelijk
Thx!