Yentlx
Legacy Member
Ik heb de testen gedaan om bij Nike in Laakdal te gaan werken.
Ik mag binnenkort op rondleiding gaan.
Kan iemand me vertellen wat ik ginder kan verwachten en hoe het in zijn werk gaan.
En zijn er nog mensen die bij Nike hebben gewerkt of werken en hoe waren die hun ervaringen?
Ik mag binnenkort op rondleiding gaan.
Kan iemand me vertellen wat ik ginder kan verwachten en hoe het in zijn werk gaan.
En zijn er nog mensen die bij Nike hebben gewerkt of werken en hoe waren die hun ervaringen?

