Den Deze
Legacy Member
Ik heb een interessante vacature gevonden bij een bedrijf in mijn regio.
Het gaat over een Amerikaans bedrijf, maar ik weet niet wat ik moet verwachten over de bedrijfscultuur.
Ik weet dat zij vooral fixeren op rapporteringen en dat ze verwachten dat je regelmatig (onbetaalde) overuren klopt.
Iemand ervaring? Wat kan je verwachten qua loon?
Het gaat om een functie in de logistiek (supply chain).
Gsm en laptop zitten er ook bij, dus ik kan al licht afleiden dat je je werk mee naar huis neemt
Het gaat over een Amerikaans bedrijf, maar ik weet niet wat ik moet verwachten over de bedrijfscultuur.
Ik weet dat zij vooral fixeren op rapporteringen en dat ze verwachten dat je regelmatig (onbetaalde) overuren klopt.
Iemand ervaring? Wat kan je verwachten qua loon?
Het gaat om een functie in de logistiek (supply chain).
Gsm en laptop zitten er ook bij, dus ik kan al licht afleiden dat je je werk mee naar huis neemt


