Archief - Werk Volvo Parts.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WuTangClan

Legacy Member
Hey, kon niet meteen iets vinden over volvo parts dus bij deze..
Heeft daar iemand al gewerkt of ervaring?
Heb reeds een test afgelegd en was erdoor maar nu moet ik op 29 februari een medisch onderzoek doen en nog een test op parts zelf, nu ik vroeg mij af wat dat medisch onderzoek inhoud? is dat een normaal onderzoek of kijken ze of je iets gebruikt ofzo? en of die test op volvo zelf moeilijk is?
voor dat geld dat je kan verdienen wil ik deze kans niet missen :D
Ik heb iemand die me kan voeren dus ik kan niet geweigerd worden omdat ik geen eigen auto heb toch?

Alvast Bedankt:niceone:

steve shit

Legacy Member
Ik heb daar enkel vakantiejob gedaan. Is het voor jou om daar vast te gaan werken of vakantiejob? Als het een vaste betrekking is zullen ze wel moeilijk doen over het vervoer denk ik. Dat deden ze bij mij ook al voor de vakantiejob. Zeker als je meer dan 15km van het magazijn woont. Tijdens het medisch onderzoek kijken ze niet of je iets gebruikt. En de moeilijkste test was op het interim kantoor. Ik moest enkel maar wat tonen dat ik met die verschillende stapelaars kon rijden. En jij krijgt wel een goede opleiding voor je effectief alleen mag werken.

WuTangClan

Legacy Member
steve shit zei:
Ik heb daar enkel vakantiejob gedaan. Is het voor jou om daar vast te gaan werken of vakantiejob? Als het een vaste betrekking is zullen ze wel moeilijk doen over het vervoer denk ik. Dat deden ze bij mij ook al voor de vakantiejob. Zeker als je meer dan 15km van het magazijn woont. Tijdens het medisch onderzoek kijken ze niet of je iets gebruikt. En de moeilijkste test was op het interim kantoor. Ik moest enkel maar wat tonen dat ik met die verschillende stapelaars kon rijden. En jij krijgt wel een goede opleiding voor je effectief alleen mag werken.

Inderdaad een vakantiejob ja, ik woon in wondelgem das nog geen 10km denk ik, dus hopelijk is dit geen probleem.
Ik kan wel niet met een stapelaar rijden denk ik? is dat moeilijk?
De moeilijke test is al geen probleem meer :P

steve shit

Legacy Member
als het voor vakantiejob is moet je in de paasvakantie 2 weken opleiding volgen (betaald) en nog eens 2 weken in de grote vakantie (ook betaald). Daarna werk je nog 1.5 maand zelfstandig tegen je volledig loon. Tijdens die weken leren ze je met die dingen rijden en hoe het magazijn in mekaar zit. Dan krijg je daar een testje van. Poepsimpel echt waar.

WuTangClan

Legacy Member
steve shit zei:
als het voor vakantiejob is moet je in de paasvakantie 2 weken opleiding volgen (betaald) en nog eens 2 weken in de grote vakantie (ook betaald). Daarna werk je nog 1.5 maand zelfstandig tegen je volledig loon. Tijdens die weken leren ze je met die dingen rijden en hoe het magazijn in mekaar zit. Dan krijg je daar een testje van. Poepsimpel echt waar.

Bedankt voor die informatie.
Ik moet 1 maart die test op volvo zelf gaan afleggen en heb nog geen opleiding gekregen? :P ofwel zal dit een andere zijn. hopelijk niet te moeilijk xD
Hoeveel had je Bruto/netto na dit alles? (als je dat wilt zeggen :P)

steve shit

Legacy Member
pff tis lang geleden hoor. Maar ik denk dat ik na gans die periode (2 weken paasvakantie en 1.5 maand groot verlof) toch om en bij de 4000€ netto had. Iets minder wss, maar voor een vakantiejob heel goed betaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan