peutie
Legacy Member
hallo,
ik ben sinds juni dus afgestudeerd.
Ik heb het diploma->Centrale verwarming/ sanitair en het diploma bedrijfsbeheer.
ik heb 3 jaar stage had en heb altijd complimenten had van de stagegever/leerkrachten en vooral klanten.
maar nu ik het 3 jaar heb gedaan heb ik ondervonden dat het eigenlijk niet zo men ding is.Ik kan wel zwaar werk aan maar vind het vuil en toch niet zo men ding dus zou ik niets doen in de bouwsector.
ik ken redelijk wat van software en pc's,gsm enzo maar als men in termen en speciale namen gaan praten kan ik niet meer mee praten...
Wat ik dus wil doen weet ik niet :/
ik wil gewoon een leuke job,uren maakt me niet uit(wel liever vroeg beginnen dan laat eindigen) en loon moet natuurlijk goed zijn(minimum 1400 toch)
iemand die kan helpen?
ik ben sinds juni dus afgestudeerd.
Ik heb het diploma->Centrale verwarming/ sanitair en het diploma bedrijfsbeheer.
ik heb 3 jaar stage had en heb altijd complimenten had van de stagegever/leerkrachten en vooral klanten.
maar nu ik het 3 jaar heb gedaan heb ik ondervonden dat het eigenlijk niet zo men ding is.Ik kan wel zwaar werk aan maar vind het vuil en toch niet zo men ding dus zou ik niets doen in de bouwsector.
ik ken redelijk wat van software en pc's,gsm enzo maar als men in termen en speciale namen gaan praten kan ik niet meer mee praten...
Wat ik dus wil doen weet ik niet :/
ik wil gewoon een leuke job,uren maakt me niet uit(wel liever vroeg beginnen dan laat eindigen) en loon moet natuurlijk goed zijn(minimum 1400 toch)
iemand die kan helpen?
Je zal toch echt eens goed moeten nadenken over wat je graag doet.. Misschien wat online vacatures opzoeken in je buurt, misschien kom je wel iets tof tegen.