ca46
Legacy Member
een vrouw ,geen rijbewijs,volgend maand 47j,nooit gewerkt en enkel huishoudschool gedaan met ernstige rugscoliose en elke dag heel veel zenuwpijnen in linkerbeen dat ben ik dus en moet dringend werken gaan maar hoe kan ik dit doen,wat werk bestaat er allemaal voor iemand zonder scholing,zonder ervaring en niet meer jonge leeftijd met deze handicap bovenop
wat kunnen jullie me aanraden want ik heb geen flauw idee hoe hiermee te beginnen
wat kunnen jullie me aanraden want ik heb geen flauw idee hoe hiermee te beginnen


