Archief - Webshop oprichten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pixelate

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik studeer voor het moment bedrijfsbeheer en zou graag een eigen webshop opstarten. Ik heb al kennis van hoe ik die moet maken maar ik heb nog niet echt een idee van wat ik zou verkopen. Ik heb al 1 idee (champagne/cava) maar ik zoek nog meerdere ideeën die eventueel beter zijn en meer winst zouden geven. Ik zoek iets waar veel vraag naar is. En ook bijvoorbeeld iets dat goedkoper is in het buitenland en dat ik dan hier in België zou kunnen verkopen.
Budget liefst redelijk houden en dus ook niet al te dure dingen, want ik ben ook nog maar een arme student voor het moment :P
Alle ideeën zijn welkom dus je moet jezelf niet tegenhouden om iets te posten!

Pixelate

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Tis nie zo makkelijk als ge denkt heb ik de indruk

In de cursus die ik neem leer ik hoe ik zo'n webshop moet opstarten, dus heb momenteel gewoon ideeën nodig, ook voor mijn haalbaarheidsstudie te maken

SH343

Legacy Member
Als je zo een geniaal idee zoals festivalkits hebt is het natuurlijk makkelijk. Je moet iets bieden wat anderen niet hebben.

Atrox

Legacy Member
De webshop opzetten is het gemakkelijkste, de rest (product, financiën, ...) die er bij komt kijken is andere koek. En vergeet ook niet dat ge eerst uw producten moet aankopen alvorens ze te verkopen he ;)

Ik zit ook al een tijdje met een webshop in het hoofd, als bijberoep dan, maar het is niet iets dat ge ffkes opstart om vervolgens poen te scheppen ...

sneax

Legacy Member
Ik denk dat als iemand een winstgevend, gevraagd product weet dat goed te verkopen is in belgie zonder al te veel concurrentie, dan zal die wss zelf een webshop starten.

In 10 muisklikken hebde uw webshop en kwa financien is het toch ook niet moeilijk eh. Ge steekt er geld in en hopelijk als al verkocht is hebde terug uw geld met een extraatje, en repeat.

NotoriousP

Legacy Member
Pixelate zei:
In de cursus die ik neem leer ik hoe ik zo'n webshop moet opstarten, dus heb momenteel gewoon ideeën nodig, ook voor mijn haalbaarheidsstudie te maken

Lol dus de standaard reproduceerbare bagage heb je, enkel het geniale idee mis je? Enig idee hoeveel mensen er zo rond lopen? Alsof iemand u hier een gat in de markt op een plaatje gaat presenteren, van naïviteit gesproken seg. :)

Anoniem15

Legacy Member
Ik plan een webshop met seksarrangementen op te starten. Ik heb al enkele escortbureau's en dergelijke gecontacteerd. Vergelijk het met een Bongobon maar dan voor seks.

Dragonix

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Ik plan een webshop met seksarrangementen op te starten. Ik heb al enkele escortbureau's en dergelijke gecontacteerd. Vergelijk het met een Bongobon maar dan voor seks.

link? :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan