Bacca_07
Legacy Member
Hallo,
Het zit zo ik ben nog 2 maand thuis dan start mij opleiding. En ik mag dus niet meer werken of mijn opleiding is niet meer gratis omdat ik al meer dan 40 dagen heb gewerkt anders schrijven ze je uit.
Wat wil ik nu doen :
Ik zou al altijd eens willen helpen in Afrika maar wat kost dit ik dacht vrijwilligerswerk is gratis. Maar als ik zo dingen lees kost het redelijk wat geld.
Werk : Het is zo moeilijk om werk te vinden die mij maar 2 maanden willen zonder een echt hoog diploma te hebben.
Iemand tips ???
Greetz
Het zit zo ik ben nog 2 maand thuis dan start mij opleiding. En ik mag dus niet meer werken of mijn opleiding is niet meer gratis omdat ik al meer dan 40 dagen heb gewerkt anders schrijven ze je uit.
Wat wil ik nu doen :
Ik zou al altijd eens willen helpen in Afrika maar wat kost dit ik dacht vrijwilligerswerk is gratis. Maar als ik zo dingen lees kost het redelijk wat geld.
Werk : Het is zo moeilijk om werk te vinden die mij maar 2 maanden willen zonder een echt hoog diploma te hebben.
Iemand tips ???
Greetz

