soul2gothic
Legacy Member
Beste forum leden,
nu dat het einde van dit schooljaar in zicht is, had ik graag wat informatie gewenst over de bepaalde vereisten van de toelating in een hogeschool.
Na dit jaar zou ik mijn 6de bso afwerken als schrijnwerker en mijn getuigschrift behalen. Ik heb al lang het verlangen om verder te studeren. Ik zie het natuurlijk wel zitten om een 7de te doen maar ik zoek ook een manier om na mijn 6de al in een hogeschool te komen.
Ik heb een redelijk grote interesse in informatica, cultuur en geschiedenis.
Ik dacht eraan om mij vandaag of morgen eens te informeren bij een hogeschool zelf, maar graag had ik jullie mening ook graag eens gehoord.
Dit is een onderwerp waar ik al lang veel vragen over heb.
Mvg, soul.
nu dat het einde van dit schooljaar in zicht is, had ik graag wat informatie gewenst over de bepaalde vereisten van de toelating in een hogeschool.
Na dit jaar zou ik mijn 6de bso afwerken als schrijnwerker en mijn getuigschrift behalen. Ik heb al lang het verlangen om verder te studeren. Ik zie het natuurlijk wel zitten om een 7de te doen maar ik zoek ook een manier om na mijn 6de al in een hogeschool te komen.
Ik heb een redelijk grote interesse in informatica, cultuur en geschiedenis.
Ik dacht eraan om mij vandaag of morgen eens te informeren bij een hogeschool zelf, maar graag had ik jullie mening ook graag eens gehoord.
Dit is een onderwerp waar ik al lang veel vragen over heb.
Mvg, soul.
.