Butramas
Legacy Member
Hey, ik zit met een opgave waarvan ik de oplossing niet direct weet of vind.
Het gaat om een draaitabel. Als gegeven in de kolomkop moet het geslacht komen. Het geslacht was in de tabel ingegeven als een ja/nee gegeven.
http://i48.tinypic.com/24xfalg.jpg
Nu is het de bedoeling dat ik de titeltjes van de kolomkoppen ga veranderen in man en vrouw, in plaats van de onwaar en waar.
Weet iemand waar je dit kan aanpassen? (stond in eerste zit ook op het exaam maar zelfs met het boek erbij vind ik de oplossing niet -.-)
Al vast bedankt
Het gaat om een draaitabel. Als gegeven in de kolomkop moet het geslacht komen. Het geslacht was in de tabel ingegeven als een ja/nee gegeven.
http://i48.tinypic.com/24xfalg.jpg
Nu is het de bedoeling dat ik de titeltjes van de kolomkoppen ga veranderen in man en vrouw, in plaats van de onwaar en waar.
Weet iemand waar je dit kan aanpassen? (stond in eerste zit ook op het exaam maar zelfs met het boek erbij vind ik de oplossing niet -.-)
Al vast bedankt