el_principito
Legacy Member
Hey,
Ik studeer Handelswetenschappen aan de HUB en heb een vraag betreffende de volgende situatie. Ik moet een opleidingsonderdeel opnieuw doen in 2de zit aangezien ik er niet door was voor zowel deel A als B. Nu had ik in het eerste semester een 9 gehaald op deel A. Ik vroeg mij af als ik in mijn 2de zit een lager resultaat behaal op deel A of ze de 9 van de eerste zittijd laten meetellen voor het berekenen van het totaal resultaat van het betreffende opleidingsonderdeel.
Merci!
Ik studeer Handelswetenschappen aan de HUB en heb een vraag betreffende de volgende situatie. Ik moet een opleidingsonderdeel opnieuw doen in 2de zit aangezien ik er niet door was voor zowel deel A als B. Nu had ik in het eerste semester een 9 gehaald op deel A. Ik vroeg mij af als ik in mijn 2de zit een lager resultaat behaal op deel A of ze de 9 van de eerste zittijd laten meetellen voor het berekenen van het totaal resultaat van het betreffende opleidingsonderdeel.
Merci!


