Archief - Verloning drupal developer met ervaring

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PHPFreak1977

Legacy Member
De kans is groot dat ik volgende week een contractvoorstel krijg voor de job van Drupal developer (Backend). Nu is mijn vraag:

-hoeveel minimum brutoloon mag ik verwachten (of vragen)? Ik heb een eigen wagen dus ik heb niet specifiek een firmawagen nodig. Ik heb ook 2,5 jaar specifieke ervaring in Drupal-programmatie. Daarnaast ook enkele jaren ervaring in PHP en support. Ik kan een diploma 'master toegepaste informatica' voorleggen. Afstand tot werk: ongeveer 45 km (centrum Antwerpen dus files).

Op mijn vorig werk verdiende ik echt veel te weinig: 2100 bruto met maaltijdcheques (6€). Parkeren was een ramp want het bedrijf had geen eigen parkeerplaats met als gevolg: parkeerticketjes die niet vergoed werden (extra kost: 70 euro per maand). Vergoeding voor vervoer was minimaal (ongeveer 50 euro, dus ik kon er maar één keer mee tanken).

Gothrek

Legacy Member
Hou er rekening mee dat een firmawagen u heel wat kosten bespaart e.
Het minimum zou ik toch precies op 2500 + wagen zetten, maar ik hier verkeerd in zijn natuurlijk.

PHPFreak1977

Legacy Member
Vandaag telefoon gehad van het bureau dat mij het bedrijf had voorsteld: het hele spel gaat niet door. Twee keer naar Antwerpen moeten rijden voor niets en dan pas komen ze tot de vaststelling dat er niet genoeg centen zijn om iemand in dienst te nemen. Is al de zoveelste keer dat dit gebeurd. Ik heb zelfs niet kunnen onderhandelen over het loon.

Blijkbaar zit de crisis al onderhuids in sommige sectoren en durft men geen risico's meer nemen...

PHPFreak1977

Legacy Member
trX zei:
Al eens geprobeerd bij de IT Consultancy bedrijven?

Was een consultancy bureau dat mij daar voorgesteld heeft maar ik verkies eerder een vaste job op een vaste plek dan hele dagen op de baan en wisselende bedrijven...

jawadde001

Legacy Member
PHPFreak1977 zei:
Was een consultancy bureau dat mij daar voorgesteld heeft maar ik verkies eerder een vaste job op een vaste plek dan hele dagen op de baan en wisselende bedrijven...

De nmbs zoekt momenteel ook IT'ers. Misschien zit er iets bij dat u interesseert. Is wel (meestal) in Brussel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan