Katycook
Legacy Member
Ik wil dit academiejaar nog veranderen van universiteit, deadline voor vrijstellingen aan te vragen is eind deze week. Ik ben voor mijn eerste en tweede bachelor TEW geslaagd en ga nu naar de UA of HUB gaan. Ik moet mijn aanvraag nog indienen.
Ik ben bang omdat ik niet weet of mijn vrijstellingen zullen worden geaccepteerd en weet dus nog niet welke vakken ik zal moeten volgen dit jaar en ik wil echt goed beginnen... Ik heb pas mijn punten gekregen en heb dus nog geen afspraak in mijn huidige universiteit kunnen maken. Is mijn puntenblad voldoende om mijn vrijstellingen te regelen of moet ik nog een speciaal creditbewijs aanvragen aan mijn universiteit?
Weet iemand hoe dit gaat in de UA of HUB? Kan iemand mij helpen? Ik ga morgen alvast bellen naar de studietrajectbegeleider van de faculteit economie in de UA, maar zou graag wat info hebben zodat ik kan slapen deze nacht..
Zal ik mijn bachelor kunnen halen of is dit niet realistisch en zal ik meer vakken moeten doen dan ik mag volgen in 1 jaar? Ik moet van universiteit veranderen zodat ik weer gemotiveerd ben... Eerste 2 jaar gingen super, maar nu lukt het niet meer.
ad:
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Na de TEW thread te lezen, lijkt de HUB me ook een optie. Ik heb echt iemand nodig die ik kan spreken en me kan helpen want ik wil mijn ouders echt niet teleurstellen...
Ik ben bang omdat ik niet weet of mijn vrijstellingen zullen worden geaccepteerd en weet dus nog niet welke vakken ik zal moeten volgen dit jaar en ik wil echt goed beginnen... Ik heb pas mijn punten gekregen en heb dus nog geen afspraak in mijn huidige universiteit kunnen maken. Is mijn puntenblad voldoende om mijn vrijstellingen te regelen of moet ik nog een speciaal creditbewijs aanvragen aan mijn universiteit?
Weet iemand hoe dit gaat in de UA of HUB? Kan iemand mij helpen? Ik ga morgen alvast bellen naar de studietrajectbegeleider van de faculteit economie in de UA, maar zou graag wat info hebben zodat ik kan slapen deze nacht..
Zal ik mijn bachelor kunnen halen of is dit niet realistisch en zal ik meer vakken moeten doen dan ik mag volgen in 1 jaar? Ik moet van universiteit veranderen zodat ik weer gemotiveerd ben... Eerste 2 jaar gingen super, maar nu lukt het niet meer.
ad:Ik hoop dat iemand me kan helpen

Na de TEW thread te lezen, lijkt de HUB me ook een optie. Ik heb echt iemand nodig die ik kan spreken en me kan helpen want ik wil mijn ouders echt niet teleurstellen...
