deadralive
Legacy Member
Hey,
Ik ben net aan het 5e middelbaar humane wetenschappen begonnen en ik kom van 4e jaar Wetenschappen.
De richting staat me niet zo aan na de cursus die ik gekregen heb en het is niets voor mij zie ik nu al, ik voel me er slecht bij. Ik ben naar deze richting gegaan omdat ze me aangeraden hebben voor humane te studeren omdat Wetenschappen wat te zwaar voor me was volgens hun.
Maar nu was mijn vraag of ik in deze maand of volgende maand nog kan veranderen van richting.. ik denk misschien terug naar wetenschappen( maar dan wiskunde..) of een andere richting maar ik weet niet zo goed welke.
Maar dus kan ik nog veranderen in de loop van het jaar in het 5e middelbaar?
Ik ben net aan het 5e middelbaar humane wetenschappen begonnen en ik kom van 4e jaar Wetenschappen.
De richting staat me niet zo aan na de cursus die ik gekregen heb en het is niets voor mij zie ik nu al, ik voel me er slecht bij. Ik ben naar deze richting gegaan omdat ze me aangeraden hebben voor humane te studeren omdat Wetenschappen wat te zwaar voor me was volgens hun.
Maar nu was mijn vraag of ik in deze maand of volgende maand nog kan veranderen van richting.. ik denk misschien terug naar wetenschappen( maar dan wiskunde..) of een andere richting maar ik weet niet zo goed welke.
Maar dus kan ik nog veranderen in de loop van het jaar in het 5e middelbaar?
