Archief - veranderen van groep?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sdk-007

Legacy Member
Hellow everyone!

ik had een vraagje. Komende week start ik met accountancty fiscaliteit aan HOGent. Een vriendin van me doet dit ook. Nu lees ik indien we niet samen in de klas zitten je toch "onder strikte voorwaarden en mits schriftelijke gemotiveerde aanvraag" kunt veranderen van klas.

Heeft er iemand enig idee wat die "strikte voorwaarden" zijn?

De echte reden wrm we liever bij elkaar zitten is dat we elkaar kunnen helpen. ik ben minder goed in cijfers en zij in talen en we kunnen elkaar motiveren. Maar is dit een geldige reden?


Dank bij voorbaat

kil911ler

Legacy Member
Ge kunt dit beter vragen aan de bevoegde instanties gezien zij daar wel meer op de hoogte gaan zijn over zulke zaken.

SteveDotcom

Legacy Member
zeg gewoon da gelle samen pendelt naar de school, dus bvb da haar mama rijd voor ulle en da ge anders geen vervoer hebt door de andere lesuren

sdk-007

Legacy Member
kil911ler zei:
Ge kunt dit beter vragen aan de bevoegde instanties gezien zij daar wel meer op de hoogte gaan zijn over zulke zaken.

mja kan ze een mail sturen eventueel zonder men reden al te geven :p

sdk-007

Legacy Member
SteveDotcom zei:
zeg gewoon da gelle samen pendelt naar de school, dus bvb da haar mama rijd voor ulle en da ge anders geen vervoer hebt door de andere lesuren

haha en als ze nakijken waar we wonen? dan hebben we het zitten :p

kil911ler

Legacy Member
sdk-007 zei:
mja kan ze een mail sturen eventueel zonder men reden al te geven :p

Awelja, tis toch gewoon informeren da ge gaat doen? Wat die 'strikte voorwaarden' juist inhouden.

sdk-007

Legacy Member
kil911ler zei:
Awelja, tis toch gewoon informeren da ge gaat doen? Wat die 'strikte voorwaarden' juist inhouden.

Heb net een mailtje verzonden, zal hier wel laten weten wat het juist inhoudt voor het geval anderen hier ook in geïnteresseerd zijn.

Cubbus

Legacy Member
Ik volg ook les aan Hogent (Aalst), toen ik toekwam (was in novemver) mocht ik kiezen welke lesrooster ik wou :). Sindsdien ook al iemand weten veranderen van klas dus zo'n probleem zal het wel niet zijn. Ik denk dat ze dat daar gewoon zetten omdat er misschien anders veranderd word zoals de wind draait.

glashelder

Legacy Member
Toen mijn zus zich inschreef aan de HoGent vroegen ze zelfs of ze een voorkeur had voor een bepaalde groep :p

sdk-007

Legacy Member
Cubbus zei:
Ik volg ook les aan Hogent (Aalst), toen ik toekwam (was in novemver) mocht ik kiezen welke lesrooster ik wou :). Sindsdien ook al iemand weten veranderen van klas dus zo'n probleem zal het wel niet zijn. Ik denk dat ze dat daar gewoon zetten omdat er misschien anders veranderd word zoals de wind draait.

Aah goed om te horen, toch eens zien wat ze in de mail zeggen en vragen om te veranderen indien nodig. Hopen dat ze er in gent ook geen probleem van maken.

sdk-007

Legacy Member
glashelder zei:
Toen mijn zus zich inschreef aan de HoGent vroegen ze zelfs of ze een voorkeur had voor een bepaalde groep :p

haha ale dan, ze zullen het wel toelaten dan zeker :p

SteveDotcom

Legacy Member
Ja verzin dan iets anders he : ), meestal doen ze wel vrij moeilijk omdat als ze da voor u doen dan komt iedereen klagen en zagen

samsonite

Legacy Member
Hoeveel groepen ze er eigenlijk?
En uit hoeveel bestaat zo'n groep?( +-)

kryptz

Legacy Member
Toen ik me ging inschrijven aan hogent (wel andere richting) vroegen ze me ook of ik bij iemand of in een bepaalde groep ofzo wou zitten, dus zal denk ik wel geen probleem zijn.

sdk-007

Legacy Member
samsonite zei:
Hoeveel groepen ze er eigenlijk?
En uit hoeveel bestaat zo'n groep?( +-)

Ik denk dat er 3 groepen zijn, hoeveel studenten er per groep zijn heb ik geen flauw idee van..

sdk-007

Legacy Member
En nog steeds geen mail terug gehad vant school se... willen niet eens vrijgeven wat de strikte voorwaarden zijn zeker?
Dat zal dan zeveren worden :p

sdk-007

Legacy Member
Om het af te sluiten; ben vandaag geweest om te veranderen en was in letterlijk 30sec gefixt :p. Naam gegeven en na een paar klikjes op de pc was het in orde

strikte regels zeggen ze dan nog.. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan