sdk-007
Legacy Member
Hellow everyone!
ik had een vraagje. Komende week start ik met accountancty fiscaliteit aan HOGent. Een vriendin van me doet dit ook. Nu lees ik indien we niet samen in de klas zitten je toch "onder strikte voorwaarden en mits schriftelijke gemotiveerde aanvraag" kunt veranderen van klas.
Heeft er iemand enig idee wat die "strikte voorwaarden" zijn?
De echte reden wrm we liever bij elkaar zitten is dat we elkaar kunnen helpen. ik ben minder goed in cijfers en zij in talen en we kunnen elkaar motiveren. Maar is dit een geldige reden?
Dank bij voorbaat
ik had een vraagje. Komende week start ik met accountancty fiscaliteit aan HOGent. Een vriendin van me doet dit ook. Nu lees ik indien we niet samen in de klas zitten je toch "onder strikte voorwaarden en mits schriftelijke gemotiveerde aanvraag" kunt veranderen van klas.
Heeft er iemand enig idee wat die "strikte voorwaarden" zijn?
De echte reden wrm we liever bij elkaar zitten is dat we elkaar kunnen helpen. ik ben minder goed in cijfers en zij in talen en we kunnen elkaar motiveren. Maar is dit een geldige reden?
Dank bij voorbaat

. Sindsdien ook al iemand weten veranderen van klas dus zo'n probleem zal het wel niet zijn. Ik denk dat ze dat daar gewoon zetten omdat er misschien anders veranderd word zoals de wind draait.