Remix94
Legacy Member
Hey iedereen ik heb 2 vraagjes.
Vraag 1: Ik zou graag vastgoed: makelaardij studeren volgend jaar (bijna alle vakken boeien mij heel erg)en ik las in een boekje dat het een knelpuntberoep is dus er zou direct werk zijn maar verdient dit goed/ is dit leuk werk? En is dit "te laag" voor de richting die ik doe (Economie-Moderne talen)?
Vraag 2: Aangezien ik ook geboeid ben door architectuur zgaven me niet echt een sluou ik willen weten of het mogelijk is om (met een aantal vrijstellingen maar dewelke?) na makelaardij verder te doen met architectuur? (ik vroeg het al aan een hoge school maar die gaven me niet echt een sluitend antwoord)
Bedankt! :doc:
Vraag 1: Ik zou graag vastgoed: makelaardij studeren volgend jaar (bijna alle vakken boeien mij heel erg)en ik las in een boekje dat het een knelpuntberoep is dus er zou direct werk zijn maar verdient dit goed/ is dit leuk werk? En is dit "te laag" voor de richting die ik doe (Economie-Moderne talen)?
Vraag 2: Aangezien ik ook geboeid ben door architectuur zgaven me niet echt een sluou ik willen weten of het mogelijk is om (met een aantal vrijstellingen maar dewelke?) na makelaardij verder te doen met architectuur? (ik vroeg het al aan een hoge school maar die gaven me niet echt een sluitend antwoord)
Bedankt! :doc:
