Durzn
Legacy Member
Hallo,
ik ben nieuw hier op het forum.
Ik heb het forum al veel gebruikt voor info maar zelf nog nooit gepost.
Mijn vraag luidt als volgt:
Na 3 jaar werken heb ik dit jaar mijn studies terug opgenomen.
Ik studeer dit jaar af als professionele bachelor industrieel product ontwerp aan howest in Kortrijk. Ik studeer momenteel met een vrijstelling van de RVA. Nu ben ik nog van plan om een master bij te studeren. Er is een masterrichting die rechtstreeks volgt om mijn huidige studies maar omdat de ontwerp- en vormgevingsvakken mij niet echt liggen neigt mijn keuze eerder richting ind ing electromechanica in Gent.
Is het mogelijk om dit nog te doen met mijn vrijstelling?
Is het mogelijk om deze omschakeling te doen in 2 jaar? (schakel + master)
Wanneer ik de vrijstelling niet zou krijgen, wat zijn mijn andere opties dan?
Alvast bedankt!
Grtzz
ik ben nieuw hier op het forum.
Ik heb het forum al veel gebruikt voor info maar zelf nog nooit gepost.
Mijn vraag luidt als volgt:
Na 3 jaar werken heb ik dit jaar mijn studies terug opgenomen.
Ik studeer dit jaar af als professionele bachelor industrieel product ontwerp aan howest in Kortrijk. Ik studeer momenteel met een vrijstelling van de RVA. Nu ben ik nog van plan om een master bij te studeren. Er is een masterrichting die rechtstreeks volgt om mijn huidige studies maar omdat de ontwerp- en vormgevingsvakken mij niet echt liggen neigt mijn keuze eerder richting ind ing electromechanica in Gent.
Is het mogelijk om dit nog te doen met mijn vrijstelling?
Is het mogelijk om deze omschakeling te doen in 2 jaar? (schakel + master)
Wanneer ik de vrijstelling niet zou krijgen, wat zijn mijn andere opties dan?
Alvast bedankt!
Grtzz
