Pall-Mall
Legacy Member
Hallo allemaal!
Ik zou binnenkort graag willen solliciteren aan verschillende havenbedrijven voor daar een maand vakantiewerk te komen doen. Maar nu zit ik een beetje met het probleem dat ik wel enkele bedrijven ken, maar dat ik niet echt weet hoe ik daarbij moet solliciteren...
Bij BASF bijvoorbeeld heb ik juist gezien dat ik al te laat ben
Maar bij sites zoals die en Evonik kan je gewoon je sollicitatie online indienen. Maar bij bayer of solvay zie ik dit niet echt. (Vele andere bedrijven ken ik trouwens niet)
Dus zou iemand mij daar misschien mee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Ik zou binnenkort graag willen solliciteren aan verschillende havenbedrijven voor daar een maand vakantiewerk te komen doen. Maar nu zit ik een beetje met het probleem dat ik wel enkele bedrijven ken, maar dat ik niet echt weet hoe ik daarbij moet solliciteren...
Bij BASF bijvoorbeeld heb ik juist gezien dat ik al te laat ben
Maar bij sites zoals die en Evonik kan je gewoon je sollicitatie online indienen. Maar bij bayer of solvay zie ik dit niet echt. (Vele andere bedrijven ken ik trouwens niet) Dus zou iemand mij daar misschien mee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
