Archief - Vakantiejob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BJeroen

Legacy Member
Hallo,

Ik ben 17 jaar en ik ben op zoek naar een vakantiejob voor de zomervakantie in de regio Koksijde-De Panne-Veurne.
Ik heb al een aanvraag bij plopsaland ingediend maar dat verdiend maar 6,77 per uur. Dat is niet zoveel, toch?
Ik zou ook graag weten wat je in een supermarkt krijgt (carrefour of colruyt).


Andere suggesties zijn ook welkom?

Chilliewillie88

Legacy Member
Supermarkt zal rond de 8-9 euro zijn vermoed ik. 6,77 is idd schandalig weinig. Ga in een fabriek aan de band staat, altijd beste verdienste voor vakantiewerkers ;)

Gekke_Koerd

Legacy Member
Je kunt nu al het beste alle interims bij u in de buurt afgaan om u in te schrijven voor in de zomer.

Wat je ook kunt doen is ook alle fabrieken afgaan en u daar persoonlijk inschrijven voor in de zomer, ietsie pietsie meer kans om erin te geraken.

En idd zoals de post hierboven, probeer in een fabriek te geraken in de zomer, die betalen namelijk het meest!

Goodluck

Anoniem06

Legacy Member
Het is zo dat de best betaalde vakantiejobs meestal de minst leuke zijn.

Vorige zomer ben ik in een gigantische diepvries als orderpicker gaan werken. Ik moest dozen frieten, pizza's, ijs,... op een pallet of in een bak stapelen die dan verzonden werden naar winkels (via commando's per headset). Dat was werken van 6u 's ochtends tot 13u30, bij een temperatuur van -23 graden. Ik zweer het u, dat was afzien. Constant zware dozen van een hoge stapel op u pallet plaatsen, de ijzige koude, andere mensen die in u weg lopen, slaaptekort,...) We waren bij de start met 7 studenten, en op het einde bleven we nog met 4 over :)

Nu, ik heb dat puur gedaan om eens een jaar goed te cashen. Ik verdiende daarmee (loon + ploegpremie + koudepremie) ongeveer 13,50 euro per uur + maaltijdcheques. Na mijn 22 dagen (laatste dag heb ik 'congé' gepakt :cool:) had ik (met maaltijdcheques bij die ik verkocht aan mijn ouders) iets van een 2.500 euro verdiend.

Gisteren stak er opnieuw een enveloppe in de bus, met de vraag of ik zin had om terug te komen werken deze vakantie. Denk niet dat ik het ga doen. Het is goed geweest voor 1 keer, heeft mij (opnieuw) doen beseffen waarom ik studeer, want moest ik die job moeten doen voor langer dan paar maanden word ik zot in mijn hoofd. In elk geval, als ge eens een jaartje wilt incashen is dat een echte aanrader. Het loon is ongezien hoog, maar ge moet er wel iets voor over hebben. En ge moet voordien ook eens op medisch onderzoek gaan in dat bedrijf :p Ikzelf doe het niet meer, tenminste niet voor langer dan 2 weken.

Als iemand graag wil weten waarover ik het heb (eventueel interesse), contacteer mij maar. Regio Vlaams-Brabant.

horste

Legacy Member
als er iemand jobs zoals hierboven weet regio oost-vlaanderen (gent-eeklo) mag hij het ook altijd zeggen :) ben 18+, en zou mijn laatste jaar dat ik vakantiejob doe voor ik afstudeer toch ook graag zoveel mogelijk proberen verdienen.

BJeroen

Legacy Member
horste zei:
als er iemand jobs zoals hierboven weet regio oost-vlaanderen (gent-eeklo) mag hij het ook altijd zeggen :) ben 18+, en zou mijn laatste jaar dat ik vakantiejob doe voor ik afstudeer toch ook graag zoveel mogelijk proberen verdienen.


industriepark eeklo? keuze genoeg :p

mathieu

Legacy Member
horste zei:
als er iemand jobs zoals hierboven weet regio oost-vlaanderen (gent-eeklo) mag hij het ook altijd zeggen :) ben 18+, en zou mijn laatste jaar dat ik vakantiejob doe voor ik afstudeer toch ook graag zoveel mogelijk proberen verdienen.

Haven gent of industriepark eekloo, meer of jobs genoeg die mooi verdienen. Probeer vooral naar ploegenwerk of vaste nacht te kijken in een productieomgeving.

BJeroen

Legacy Member
Niemad weet concreet hoeveel je verdient bij carrefour/colruyt?

timdeb

Legacy Member
Als ik mij niet vergis is dat bij carrefour 7,7 euro als 17-jarige.

Als je een beetje handig bent, waarom ga je dan niet bij een tuinier vakantiewerk doen? Ik ben daar ook mee begonnen toen ik ongeveer zo oud als jij was. Was wel 12u werken per dag, maar ik had wel 600 euro iedere week.

joshetei

Legacy Member
horste zei:
als er iemand jobs zoals hierboven weet regio oost-vlaanderen (gent-eeklo) mag hij het ook altijd zeggen :) ben 18+, en zou mijn laatste jaar dat ik vakantiejob doe voor ik afstudeer toch ook graag zoveel mogelijk proberen verdienen.

Echt een van de beste regio's in vlaanderen om makkelijk dikbetaalde vakantiejobs te vinden

StanTem

Legacy Member
horste zei:
als er iemand jobs zoals hierboven weet regio oost-vlaanderen (gent-eeklo) mag hij het ook altijd zeggen :) ben 18+, en zou mijn laatste jaar dat ik vakantiejob doe voor ik afstudeer toch ook graag zoveel mogelijk proberen verdienen.

Lotus Bakeries Lembeke?
Is 2 ploegen (vroeg/laat), of vaste nacht.

Anoniem06

Legacy Member
Vordesh zei:
Dassenveld in Halle? ^^

Nope, naam van het bedrijf is Norbert Dentressangle, gelegen te Zellik (Asse).

Ik was er het belangrijkste nog bij vergeten te vermelden:

Vooral het feit dat ze u constant controleren via dat voice-command systeem vond ik lastig. Op die manier tellen ze hoeveel dozen ge per uur verwerkt. In het begin van de dag zagen ze dan elke keer omdat het nooit genoeg was de dag voordien :p Maja, die kerels dat daar vast werkten die wisten alles perfect staan, die wisten perfect hoe ge alles zo optimaal mogelijk kon stapelen (waren van die kutdozen bij ook, die veel kleiner/totaal ander formaat waren dan normale dozen, bij mij was dat altijd puzzelen :cool:) en ja, dan voelt ge u toch constant opgejaagd ze.. :) Ik had nog de chance dat ik niet de slechtste student was, was al een hele troost :p

In het midden van de werkperiode was er zelfs eens een evaluatie van uw voorbije 2 weken met de baas, precies of ge moest achter u rapport gaan :lol:

Maar ben toch blij dat ik het eens gedaan heb, een hele ervaring rijker :p

BJeroen

Legacy Member
Ik heb nog een vraag.

"Daarnaast worden je kilometers betaald adhv sociale barema's."

wat houdt dat in en hoeveel mag ik hiervan verwachten.
(het is 7 kilometer woon-werk)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan