die_another_day
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik werk momenteel via interim (weekcontracten).
Nu heb ik aan mijn werkgever (interimkantoor) alle C4's opgevraagd en ik heb deze ontvangen. Nu staan hier echter "vakantiedagen" op aangeduid terwijl ik nooit een vakantiedag heb genomen. Het gaat hier steeds om een dag dat mijn baas (waar ik werk) mij vertelde dat ik niet moest komen werken omdat hij naar een klant moest en hij niet wilde dat ik alleen op kantoor zat. Hij heeft hier het interimkantoor ook altijd over verwittigd..
Nu zegt het interimkantoor dat ze die C4's niet meer kunnen aanpassen.. Ik wil echt ni zomaar mijn vakantiedagen uit de deur gooien omdat zij dat fout hebben ingegeven in hun systeem hoor..
Wat kan ik nu best doen om dit opgelost te zien? Ik had in de desbetreffende periode geen recht op uitkering dus dat is ook niet het probleem. Ik wil gwn mijn vakantiedagen kunnen opsparen waar ik recht op heb.
Hopelijk kan iemand mij hier wijzer in maken.
Alvast bedankt iedereen
Ik werk momenteel via interim (weekcontracten).
Nu heb ik aan mijn werkgever (interimkantoor) alle C4's opgevraagd en ik heb deze ontvangen. Nu staan hier echter "vakantiedagen" op aangeduid terwijl ik nooit een vakantiedag heb genomen. Het gaat hier steeds om een dag dat mijn baas (waar ik werk) mij vertelde dat ik niet moest komen werken omdat hij naar een klant moest en hij niet wilde dat ik alleen op kantoor zat. Hij heeft hier het interimkantoor ook altijd over verwittigd..
Nu zegt het interimkantoor dat ze die C4's niet meer kunnen aanpassen.. Ik wil echt ni zomaar mijn vakantiedagen uit de deur gooien omdat zij dat fout hebben ingegeven in hun systeem hoor..
Wat kan ik nu best doen om dit opgelost te zien? Ik had in de desbetreffende periode geen recht op uitkering dus dat is ook niet het probleem. Ik wil gwn mijn vakantiedagen kunnen opsparen waar ik recht op heb.
Hopelijk kan iemand mij hier wijzer in maken.
Alvast bedankt iedereen
. Mag een slotje op