Archief - Vakantiedagen op C4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

die_another_day

Legacy Member
Hey iedereen,

Ik werk momenteel via interim (weekcontracten).
Nu heb ik aan mijn werkgever (interimkantoor) alle C4's opgevraagd en ik heb deze ontvangen. Nu staan hier echter "vakantiedagen" op aangeduid terwijl ik nooit een vakantiedag heb genomen. Het gaat hier steeds om een dag dat mijn baas (waar ik werk) mij vertelde dat ik niet moest komen werken omdat hij naar een klant moest en hij niet wilde dat ik alleen op kantoor zat. Hij heeft hier het interimkantoor ook altijd over verwittigd..

Nu zegt het interimkantoor dat ze die C4's niet meer kunnen aanpassen.. Ik wil echt ni zomaar mijn vakantiedagen uit de deur gooien omdat zij dat fout hebben ingegeven in hun systeem hoor..

Wat kan ik nu best doen om dit opgelost te zien? Ik had in de desbetreffende periode geen recht op uitkering dus dat is ook niet het probleem. Ik wil gwn mijn vakantiedagen kunnen opsparen waar ik recht op heb.

Hopelijk kan iemand mij hier wijzer in maken.

Alvast bedankt iedereen

die_another_day

Legacy Member
Ik ben geen lid bij een vakbond. Ale kheb mij daar tijdje geleden uitgeschreven.. Werken die goed dan als ik lid zou zijn en hun contacteer via mail? Want tijdens hun openingsuren moet ik steeds werken en kan ik er dus ni persoonlijk langsgaan.

Anoniem0

Legacy Member
wacht. ge hebt geen vakantiedagen opgenomen? maar u baas vertelde u dat gij niet moest komen werken omdat hij niet wilde dat je alleen op kantoor zat.

dus je bent die dagen niet geweest en je wil hiervoor betaald worden?

uw baas heeft het interimkantoor toch verwittigd dat je die dag niet kwam werken

of werkte je zogezegd 4/5e?

Njula

Legacy Member
Het is wel logisch dat die dagen werden opgeschreven als vakantiedagen.
Aangezien je die dagen ook niet hebt moeten werken.
Werk je met weekcontracten ?

die_another_day

Legacy Member
witten zei:
wacht. ge hebt geen vakantiedagen opgenomen? maar u baas vertelde u dat gij niet moest komen werken omdat hij niet wilde dat je alleen op kantoor zat.

dus je bent die dagen niet geweest en je wil hiervoor betaald worden?

uw baas heeft het interimkantoor toch verwittigd dat je die dag niet kwam werken

of werkte je zogezegd 4/5e?

Neenee ik wil die dagen niet betaald worden. Ik werk normaal gezien altijd van maandag tot en met vrijdag maar af en toe moest ik een dag niet werken en nu heeft het interimkantoor dat geregistreerd als vakantiedagen.

Betekent dat dan dat die vakantiedagen worden afgetrokken van mijn vakantiedagen die ik normaal gezien verdien voor 2013? Dat zou wel heel jammer zijn aangezien ik feitelijk geen "vakantie" heb genomen maar dat mijn baas mij heeft gezegd dat ik niet moest komen werken.

die_another_day

Legacy Member
Njula zei:
Het is wel logisch dat die dagen werden opgeschreven als vakantiedagen.
Aangezien je die dagen ook niet hebt moeten werken.
Werk je met weekcontracten ?

Ja weekcontracten.

Als ik het goed versta zijn dat dan 'onbetaalde vakantiedagen'. Worden die dan ook afgetrokken van mijn vakantiedagen die ik nu normaal gezien aan het verdienen ben voor 2013?! Dat is eigelijk vooral mijn vraag/probleem met mijn C4's.

fluffster71

Legacy Member
Heb je nog werk tot eind dit jaar? Of stempel je? Als je nog moet stempelen, dan heb je beter geen verlofdagen meer staan. Want verlof nemen terwijl je stempelt betekent dat je geen uitkering krijgt. Dus het kan in uw voordeel zijn.

die_another_day

Legacy Member
Het is ondertussen allemaal in orde :). Mag een slotje op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan