freudincest
Legacy Member
Hallo allemaal,
Dit jaar maak ik mijn studies Germaanse talen af in Namen. Het is de bedoeling dat ik volgend volgend jaar aan m'n master begin in Vlaanderen. Ik heb zowat alle opleidingen (cf. taalkunde-literatuur) bekeken/bestudeerd op de sites van (1) universiteit Antwerpen (2) universiteit Leuven (3) universiteit Gent en van alles wat ik gezien heb, spreekt de universiteit Gent mij het meest aan. Ik wou even vragen:
A. Volgt er hier iemand de opleiding taalkunde-literatuur (Frans-Nederlands-Engels) te Gent, Leuven, Antwerpen? Wat zijn jullie ervaringen? Is die opleiding aan te raden?
B. Hoe zit het eigenlijk met de koten? Moet ik er nu al een beginnen te zoeken of kan het nog even wachten? Dit klinkt vast dom, maar vorig jaar heb ik me heel slecht voorbereid en had toen héél veel moeite om er -tijdig- nog eentje te vinden.
Fel bedankt voor het lezen/reacties,
A.
Dit jaar maak ik mijn studies Germaanse talen af in Namen. Het is de bedoeling dat ik volgend volgend jaar aan m'n master begin in Vlaanderen. Ik heb zowat alle opleidingen (cf. taalkunde-literatuur) bekeken/bestudeerd op de sites van (1) universiteit Antwerpen (2) universiteit Leuven (3) universiteit Gent en van alles wat ik gezien heb, spreekt de universiteit Gent mij het meest aan. Ik wou even vragen:
A. Volgt er hier iemand de opleiding taalkunde-literatuur (Frans-Nederlands-Engels) te Gent, Leuven, Antwerpen? Wat zijn jullie ervaringen? Is die opleiding aan te raden?
B. Hoe zit het eigenlijk met de koten? Moet ik er nu al een beginnen te zoeken of kan het nog even wachten? Dit klinkt vast dom, maar vorig jaar heb ik me heel slecht voorbereid en had toen héél veel moeite om er -tijdig- nog eentje te vinden.
Fel bedankt voor het lezen/reacties,
A.
