Mats
Legacy Member
Hey,
Heb een klein vraagje ivm de collectieve sluiting van het bedrijf waar ik werk.
Het is zo dat onze afdeling 3 weken zou sluiten vanaf 16/07.
Nu heb ik nog geen verlof opgebouwd in het vorige jaar en dus waarschijnlijk geen recht om betaald vakantie te nemen.
Daar het bedrijf zijn afdeling sluit, zonder dat wij zelf gekozen hebben om verlof te nemen, vroeg ik mij af of het mogelijk was voor die periode een uitkering te krijgen?
Dus iets van tijdelijke werkloosheid ofzo?
Ik had overlaatst iets gelezen in de krant dat iedereen die start met werken meteen 20 dagen zou krijgen, dus moest dat zo zijn zou het misschien zo kunnen opgelost worden.
Toevallig iemand hier die hier meer zicht op heeft?
Bedankt!
Heb een klein vraagje ivm de collectieve sluiting van het bedrijf waar ik werk.
Het is zo dat onze afdeling 3 weken zou sluiten vanaf 16/07.
Nu heb ik nog geen verlof opgebouwd in het vorige jaar en dus waarschijnlijk geen recht om betaald vakantie te nemen.
Daar het bedrijf zijn afdeling sluit, zonder dat wij zelf gekozen hebben om verlof te nemen, vroeg ik mij af of het mogelijk was voor die periode een uitkering te krijgen?
Dus iets van tijdelijke werkloosheid ofzo?
Ik had overlaatst iets gelezen in de krant dat iedereen die start met werken meteen 20 dagen zou krijgen, dus moest dat zo zijn zou het misschien zo kunnen opgelost worden.
Toevallig iemand hier die hier meer zicht op heeft?
Bedankt!
.