MaximeVD
Legacy Member
Ik zit in 1e bachelor aan de ugent. Ik heb een zwaar jaar achter de rug en ik ben vanwege verschillende redenen voor bijna alle vakken gebuisd dit jaar. Ik ben er echter zeker van dat ik de richting aankan, dus het enigste wat me zou tegenhouden is de reglementering.
Mijn vraag is dus of ik hiervoor een GIT-traject kan aanvragen ? Of kan ik mij opnieuw inschrijven voor hetzelfde traject (1e bach + zelfde richting) ?
Het maakt voor mij niet uit hoe, zolang ik maar kan blijven zitten waar ik zit.
Mijn vraag is dus of ik hiervoor een GIT-traject kan aanvragen ? Of kan ik mij opnieuw inschrijven voor hetzelfde traject (1e bach + zelfde richting) ?
Het maakt voor mij niet uit hoe, zolang ik maar kan blijven zitten waar ik zit.
TS zal beter dan eens het GIT reglement lezen van zijn faculteit