Amanda
Legacy Member
Hallo iedereen!
Dit jaar ben ik begonnen met mijn professionele bachelor bedrijfsmanagement. Ik plan af te studeren in de richting marketing. Nu mijn vraag: is hier iemand die het marketingwereldje wat kent? Zou je mij een redelijk realistisch beeld kunnen geven van wat ik in mijn carrière kan verwachten? Waar ga ik kunnen starten en zijn er doorgroeimogelijkheden? Is het zo dat mensen met een HW/TEW diploma sowieso een stapje voor zullen hebben op mij of zijn skills ook echt een meerwaarde?
Zou het de moeite zijn om een master HW/TEW (na schakelprogramma) te doen wetende dat ik dan ook alweer enkele jaren ervaring mis? Graag jullie mening!
Dit jaar ben ik begonnen met mijn professionele bachelor bedrijfsmanagement. Ik plan af te studeren in de richting marketing. Nu mijn vraag: is hier iemand die het marketingwereldje wat kent? Zou je mij een redelijk realistisch beeld kunnen geven van wat ik in mijn carrière kan verwachten? Waar ga ik kunnen starten en zijn er doorgroeimogelijkheden? Is het zo dat mensen met een HW/TEW diploma sowieso een stapje voor zullen hebben op mij of zijn skills ook echt een meerwaarde?
Zou het de moeite zijn om een master HW/TEW (na schakelprogramma) te doen wetende dat ik dan ook alweer enkele jaren ervaring mis? Graag jullie mening!

