Snuzzz
Legacy Member
Hallo,
Ik ben nog aan het zoeken naar een studie die ik volgend jaar zou kunnen doen en toegepaste informatica (aan een hoge school) spreekt me wel aan. Alleen weet ik niet waar, ik heb al gedacht aan PHL in hasselt maar ik heb van horen zeggen dat ze gaan fuseren met xios en dat het niveau er tamelijk laag ligt? Iemand ervaring? En is de wiskunde te doen of moeilijk?
Bedankt
Ik ben nog aan het zoeken naar een studie die ik volgend jaar zou kunnen doen en toegepaste informatica (aan een hoge school) spreekt me wel aan. Alleen weet ik niet waar, ik heb al gedacht aan PHL in hasselt maar ik heb van horen zeggen dat ze gaan fuseren met xios en dat het niveau er tamelijk laag ligt? Iemand ervaring? En is de wiskunde te doen of moeilijk?
Bedankt
