Tunestep
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik ben nu momenteel bezig aan mijn laatste schooljaaar bezig in het middelbaar.
Volgend jaar zou ik dus graag verder willlen studeren, wil later in de toekomst zeker een job hebben binnen in IT.
Nu ik twijfel om naar een hogeschool te gaan of naar een CVO voor de simpele reden ; Ik wil eigenlijk voor de rest van mijn leven alleen maar een programmeur zijn en TI in een hogeschool is zo uitgebreider dan een CVO opleiding.
Wat ik mij wel afvraag is dit wel "slim" want ik kan ook mijn bachelor behalen na mijn 2de jaar (in KdG in Antwerpen) dus dan heb ik aan het einde van de reis zeker een bachelor. - na 2 jaar krijg ik een graduaat diploma en als ik dan nog 1 jaar bij neem krijg ik mijn bachelor in KdG-
Wel ga ik voor de volle klassen (dag onderwijs) dus zeker een graduaat binnen 2 jaar.
Hoe dan ook ik ga mij zeker nog beter informeren begin volgende jaar maar had al graag de meningen/ervaringen van mensen die dit meegemaakt hebben eens lezen.
Bedankt!
Ik ben nu momenteel bezig aan mijn laatste schooljaaar bezig in het middelbaar.
Volgend jaar zou ik dus graag verder willlen studeren, wil later in de toekomst zeker een job hebben binnen in IT.
Nu ik twijfel om naar een hogeschool te gaan of naar een CVO voor de simpele reden ; Ik wil eigenlijk voor de rest van mijn leven alleen maar een programmeur zijn en TI in een hogeschool is zo uitgebreider dan een CVO opleiding.
Wat ik mij wel afvraag is dit wel "slim" want ik kan ook mijn bachelor behalen na mijn 2de jaar (in KdG in Antwerpen) dus dan heb ik aan het einde van de reis zeker een bachelor. - na 2 jaar krijg ik een graduaat diploma en als ik dan nog 1 jaar bij neem krijg ik mijn bachelor in KdG-
Wel ga ik voor de volle klassen (dag onderwijs) dus zeker een graduaat binnen 2 jaar.
Hoe dan ook ik ga mij zeker nog beter informeren begin volgende jaar maar had al graag de meningen/ervaringen van mensen die dit meegemaakt hebben eens lezen.
Bedankt!
. In de bachelor ga je vb. algemener leren denken in algoritmes/pseudo programmacode/... en niet 3 jaar 1 programmeertaal oefenen.