nickker28
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zit momenteel in het 6de middelbaar ASO Economie- Moderne Talen.
Ik zat al te denken aan volgend jaar: ik heb al een selectie gemaakt en dan kom ik voornamelijk uit bij bedrijfsmanagement en toegepaste informatica...
Maar ik had hier nog een paar vragen over:
Mijn voorkeur gaat uit naar TI, maar zou dit wel een goede keuze zijn aangezien ik nog niets van ICT gehad heb? Enaangeiznr ik maar 3 uur wisk heb?
Danku
Ik zit momenteel in het 6de middelbaar ASO Economie- Moderne Talen.
Ik zat al te denken aan volgend jaar: ik heb al een selectie gemaakt en dan kom ik voornamelijk uit bij bedrijfsmanagement en toegepaste informatica...
Maar ik had hier nog een paar vragen over:
Mijn voorkeur gaat uit naar TI, maar zou dit wel een goede keuze zijn aangezien ik nog niets van ICT gehad heb? Enaangeiznr ik maar 3 uur wisk heb?
Danku
