bjoerk
Legacy Member
Ik heb redelijk laat besloten dat ik terug ga studeren dit jaar, mede door de vdab die mij toch aanraden om terug te gaan studeren inplaats van te werken. Aangezien ik zin had om een van de komende jaren toch terug te gaan studeren.
Nu na waat zoek werk ben ik op toegepaste informatica uitgekomen. Mijn vorige studie DAE in kortrijk was niet succesvol door de Arts vakken maar programmeren deed ik wel graag en dat is een beetje de druppel geweest om nu voor toegepaste informatica te gaan.
Nu ik twijfel tussen 2 scholen. Beide hun trajecten zijn interessant, ze variëren wel een beetje tussen bepaalde punten maar ik kan zelf de keuzen niet maken wat ik het liefste zou doen. Daarom kom ik hier eens vragen achter mensen die ervaring hebben met deze 2 scholen of mss andere scholen met toegepaste informatica in hasselt of leuven en die mij een beetje kunnen sturen. Zowel leuven als hasselt zijn voor mij zeer makkelijk te bereiken ik woon tegen diest en het traject verschilt mss een goede 15-20 minuten. Dus het gaat me hier puur om de kwaliteit van de scholen.
Alvast bedankt om mijn post te lezen en ik hoop dat ik hier wat reacties op kan krijgen.
Nu na waat zoek werk ben ik op toegepaste informatica uitgekomen. Mijn vorige studie DAE in kortrijk was niet succesvol door de Arts vakken maar programmeren deed ik wel graag en dat is een beetje de druppel geweest om nu voor toegepaste informatica te gaan.
Nu ik twijfel tussen 2 scholen. Beide hun trajecten zijn interessant, ze variëren wel een beetje tussen bepaalde punten maar ik kan zelf de keuzen niet maken wat ik het liefste zou doen. Daarom kom ik hier eens vragen achter mensen die ervaring hebben met deze 2 scholen of mss andere scholen met toegepaste informatica in hasselt of leuven en die mij een beetje kunnen sturen. Zowel leuven als hasselt zijn voor mij zeer makkelijk te bereiken ik woon tegen diest en het traject verschilt mss een goede 15-20 minuten. Dus het gaat me hier puur om de kwaliteit van de scholen.
Alvast bedankt om mijn post te lezen en ik hoop dat ik hier wat reacties op kan krijgen.

