Molman
Legacy Member
Hey,
ik ben dus op zoek naar iemand die momenteel Toegepaste Informatica volgt aan de katholieke hogeschool kempen.
Waarom? Ik heb deze richting ook gevolgd maar ben 2 jaar geleden afgestudeerd. Nu had ik al mijn cursussen als naslagwerk op mijn pc staan maar door een crash van mijn HD ben ik dit allemaal kwijt.
Mijn username en password van Toledo is blijkbaar al verwijderd uit de database dus ik kan aan niets meer aan.
Graag zou ik iemand zijn user/pass even lenen voor alle lessen van de drie jaren terug van Toledo te halen.
Ik wil hiervoor zelfs een kleine bijdrage leveren.
Indien je mij kan verder helpen stuur me een pm!
ik ben dus op zoek naar iemand die momenteel Toegepaste Informatica volgt aan de katholieke hogeschool kempen.
Waarom? Ik heb deze richting ook gevolgd maar ben 2 jaar geleden afgestudeerd. Nu had ik al mijn cursussen als naslagwerk op mijn pc staan maar door een crash van mijn HD ben ik dit allemaal kwijt.
Mijn username en password van Toledo is blijkbaar al verwijderd uit de database dus ik kan aan niets meer aan.
Graag zou ik iemand zijn user/pass even lenen voor alle lessen van de drie jaren terug van Toledo te halen.
Ik wil hiervoor zelfs een kleine bijdrage leveren.
Indien je mij kan verder helpen stuur me een pm!
