sinvayne
Legacy Member
Ik heb al enkele threads gecheckt, maar kwam tot de constatatie dat de verschillende meningen zich vaak tegenspreken.
Ik wil even duidelijkheid scheppen (voor mijzelf) over de volgende onderwerpen:
-Is dit een gemakkelijke/ok/moeilijke richting voor iemand die in het middelbaar economie-wiskunde (6u) heeft gdn? Ik heb in mijn vrije tijd al een beetje zitten programmeren en het gaat me redelijk goed af. (basic stuff weleenswaar)
-Is Hogent de best aangeschreven school voor dit te volgen?
+ Is er iemand die dit heeft gevolgd, en daarna een schakeljaar heeft gedaan voor informatica wetenschappen/ ICT-electronica? Hoe is dit jou af gegaan?
mvg
Ik wil even duidelijkheid scheppen (voor mijzelf) over de volgende onderwerpen:
-Is dit een gemakkelijke/ok/moeilijke richting voor iemand die in het middelbaar economie-wiskunde (6u) heeft gdn? Ik heb in mijn vrije tijd al een beetje zitten programmeren en het gaat me redelijk goed af. (basic stuff weleenswaar)
-Is Hogent de best aangeschreven school voor dit te volgen?
+ Is er iemand die dit heeft gevolgd, en daarna een schakeljaar heeft gedaan voor informatica wetenschappen/ ICT-electronica? Hoe is dit jou af gegaan?
mvg
