Ja ik raad, zoals xversex, ook aan om eerst TI af te maken en dan te schakelen naar Informatica. Ik heb eerst 3 jaartjes de bachelor gedaan en vorig jaar het schakelprogramma naar de Master. Let wel op dat de bachelor heel eenvoudig is en het schakelprogramma en master dat niet zijn. En dit is dus ook het geval voor informatica zelf. De bachelor aan eender welke hogeschool in Vlaanderen wordt door de overgrote meerderheid als zeer eenvoudig aanzien. En laat u dus niet vangen (als TI te simpel was of wat dan ook) moet je overschakelen/afmaken + schakelen.