Physixius
Legacy Member
Hey iedereen,
Situatieschets:
Ik studeer Toegepaste Informatica aan de HoGent via afstandsleren (alles via zelfstudie, identiek dezelfde examens als reguliere studenten).
Dit jaar heb ik 39/60 studiepunten opgenomen (meer was moeilijk haalbaar in combinatie met voltijds werken). Door omstandigheden (te laat beginnen voorbereiden van dit vak duh) heb ik examen computerarchitectuur praktisch blanco afgegeven (altijd eens gaan kijken wat ze juist vraagt).
Ik zit in de eindfase van de voorbereiding van dit herexamen.
Nu ik weet wel dat er heel veel praktijk vragen bij zitten, de onderwerpen daarvan had ik opgeschreven, maar nu kan ik mij met de beste wil van de wereld niet meer herinneren of er nu wel of niet en veel of weinig theorie vragen waren op dit examen? Had dit met mijne stomme kop ook vergeten opschrijven op de moment zelf.
Zijn er hier toevallig TI studenten die zich dat nog kunnen herinneren? Heb voorlopig nog niet super veel aandacht besteed aan theorie leren, vooral oefeningen gemaakt. (het herexamen is 30/08)
Mvg,
Fizzy
Situatieschets:
Ik studeer Toegepaste Informatica aan de HoGent via afstandsleren (alles via zelfstudie, identiek dezelfde examens als reguliere studenten).
Dit jaar heb ik 39/60 studiepunten opgenomen (meer was moeilijk haalbaar in combinatie met voltijds werken). Door omstandigheden (te laat beginnen voorbereiden van dit vak duh) heb ik examen computerarchitectuur praktisch blanco afgegeven (altijd eens gaan kijken wat ze juist vraagt).
Ik zit in de eindfase van de voorbereiding van dit herexamen.
Nu ik weet wel dat er heel veel praktijk vragen bij zitten, de onderwerpen daarvan had ik opgeschreven, maar nu kan ik mij met de beste wil van de wereld niet meer herinneren of er nu wel of niet en veel of weinig theorie vragen waren op dit examen? Had dit met mijne stomme kop ook vergeten opschrijven op de moment zelf.
Zijn er hier toevallig TI studenten die zich dat nog kunnen herinneren? Heb voorlopig nog niet super veel aandacht besteed aan theorie leren, vooral oefeningen gemaakt. (het herexamen is 30/08)
Mvg,
Fizzy

