Archief - TI HoGent Computerarchitectuur herexamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Physixius

Legacy Member
Hey iedereen,

Situatieschets:
Ik studeer Toegepaste Informatica aan de HoGent via afstandsleren (alles via zelfstudie, identiek dezelfde examens als reguliere studenten).

Dit jaar heb ik 39/60 studiepunten opgenomen (meer was moeilijk haalbaar in combinatie met voltijds werken). Door omstandigheden (te laat beginnen voorbereiden van dit vak duh) heb ik examen computerarchitectuur praktisch blanco afgegeven (altijd eens gaan kijken wat ze juist vraagt).

Ik zit in de eindfase van de voorbereiding van dit herexamen.
Nu ik weet wel dat er heel veel praktijk vragen bij zitten, de onderwerpen daarvan had ik opgeschreven, maar nu kan ik mij met de beste wil van de wereld niet meer herinneren of er nu wel of niet en veel of weinig theorie vragen waren op dit examen? Had dit met mijne stomme kop ook vergeten opschrijven op de moment zelf.

Zijn er hier toevallig TI studenten die zich dat nog kunnen herinneren? Heb voorlopig nog niet super veel aandacht besteed aan theorie leren, vooral oefeningen gemaakt. (het herexamen is 30/08)


Mvg,
Fizzy

Physixius

Legacy Member
schaamteloze niet subtiele bump

geen eerstejaars TI uit gent aanwezig? of weet ge het ook niet meer :D

FrankGrimes

Legacy Member
"A CD-ROM for assembly language programmers is available for teachers."
Yaaay, I can has assembly now!

Weebl

Legacy Member
Dat examen is 50/50 theorie/oefeningen denk ik!
Zie dat je theorie goed kan, want die is meestal belangrijk voor de oefeningen ook. Wat ik me er van herinner (ondertussen 2 jaar geleden) is enkele oefeningen op binair rekenen.
Je krijgt zo'n decoder ofzo getekend en jij moet dan de waarheidstabel inschrijven.
De theorie wordt dan ook eens in meerkeuzevorm gevraagd, deze vragen zijn niet bijzonder moeilijk maar zijn gewoon vrij gedetailleerd. Met gewoon uw cursus te lezen zal je zeker niet op alles kunnen antwoorden.
Ik heb gehoord dat er ook een stuk theorie is bijgekomen op zo'n online leerplatform. Ik veronderstel dat dat ook in meerkeuzevraag kan worden gesteld.
Ik kan je ook enkele voorbeeldexamens doormailen als je me een e-mailadres geeft, via pm ofzo.

Physixius

Legacy Member
heb u een pm gestuurd voor de voorbeeldexamens

de theorie bij de oefeningen ken ik natuurlijk, zal me dan ook nog wat verdiepen op de zuivere theorie -_-


ik haat theorie -_-

Vio

Legacy Member
admins2.be, normaal vind je daar alle informatie die je nodig hebt.

Physixius

Legacy Member
how man, waarom had ik die nie rapper :D

ge zijt ne schat!
direct geregistreerd se ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan