gamer1
Legacy Member
Een hele tijd geleden leek het dat er hier toch een aantal mensen een tijdelijke job als testrijder bij Ford gedaan hadden. Zijn er ook personen die dit vast doen?
Graag had ik (van beide) geweten hoe dit ineen zit. Zijn dit steeds tijdelijke contracten via Randstad (of dergelijke) of van Ford uit? En hoe valt het loon mee (ik vermoed dat er extra's voor ploegenwerk enz bijkomen)? Informatie mag ook via pm indien je geen interesse hebt om dat hier neer te zetten.
Ik probeer enkel een idee te krijgen hoe dit in zijn werk gaat en hoe de verdienste is, aangezien 2 kennissen daar al achter gevraagd hebben.
Graag had ik (van beide) geweten hoe dit ineen zit. Zijn dit steeds tijdelijke contracten via Randstad (of dergelijke) of van Ford uit? En hoe valt het loon mee (ik vermoed dat er extra's voor ploegenwerk enz bijkomen)? Informatie mag ook via pm indien je geen interesse hebt om dat hier neer te zetten.
Ik probeer enkel een idee te krijgen hoe dit in zijn werk gaat en hoe de verdienste is, aangezien 2 kennissen daar al achter gevraagd hebben.