GlennVk
Legacy Member
Hallo allemaal,
Maandag heb ik een afspraak in een accent kantoor te Gent nadat ik mij kandidaat had gesteld voor een job als junior accountant.
De 'consulente' aan de telefoon wist mij te vertellen dat er boekhoudkundige testen moeten worden afgelegd tijdens het intake-gesprek.
Iemand ervaring hiermee, zodat ik mij hier wat op kan voorbereiden.
Groeten Glenn.
Maandag heb ik een afspraak in een accent kantoor te Gent nadat ik mij kandidaat had gesteld voor een job als junior accountant.
De 'consulente' aan de telefoon wist mij te vertellen dat er boekhoudkundige testen moeten worden afgelegd tijdens het intake-gesprek.
Iemand ervaring hiermee, zodat ik mij hier wat op kan voorbereiden.
Groeten Glenn.
