Général Zantas
Legacy Member
Ik werk momenteel in Ierland, maar ne kennis van me zegt dat als ik terugkeer naar België ik een pak ga mogen bijbetalen in belastingen en RSZ het eerste jaar omdat ik een tijdlang in Ierland heb gewerkt en daar die bedragen een pak lager liggen.
Zit daar enige kern van waarheid in of gaat het feit dat ik een jaar in Ierland gewerkt heb, geen invloed uitoefenen op mijn belastingen, RSZ en/of ziekekasbijdragen wanneer ik terugkeer?
Zit daar enige kern van waarheid in of gaat het feit dat ik een jaar in Ierland gewerkt heb, geen invloed uitoefenen op mijn belastingen, RSZ en/of ziekekasbijdragen wanneer ik terugkeer?

dit is meer europees sociaal recht
.