Voor de bijberoepers/zelfstandigen onder ons heb ik een vraag ivm de tankbonnekes van de Makro.
Ik print die bonnekes af na elke tankbeurt. Wanneer en waar kan ik met die bonnekes een btw-factuur verkrijgen van Makro?
Alvast bedankt voor de reacties.