Exorikos
Legacy Member
Hoe belangrijk heb jij je talenkennis ervaren bij je sollicitatie?
Mijn Frans is op z'n minst gezegd roestig. Ik denk niet dat dat voor velen in mijn studierichting anders is, maar het is wel iets waar ik bezorgd om ben. Mijn vader beweert dat als je bereidheid toont om het bij te schaven, dat het dan niet echt een factor gaat zijn.
Avondschool aan het CLT zou de oplossing zijn, tenzij uit jullie ervaring blijkt dat het nutteloos is.
Een andere oplossing is het vak Frans in de bedrijfsomgeving te volgen. Dat is een jaarvak van 3 studiepunten, dus niet zo overdreven veel. De vraag is natuurlijk of dat vak mijn roestige Frans genoeg gaat kunnen bijschaven.
Mijn Frans is op z'n minst gezegd roestig. Ik denk niet dat dat voor velen in mijn studierichting anders is, maar het is wel iets waar ik bezorgd om ben. Mijn vader beweert dat als je bereidheid toont om het bij te schaven, dat het dan niet echt een factor gaat zijn.
Avondschool aan het CLT zou de oplossing zijn, tenzij uit jullie ervaring blijkt dat het nutteloos is.
Een andere oplossing is het vak Frans in de bedrijfsomgeving te volgen. Dat is een jaarvak van 3 studiepunten, dus niet zo overdreven veel. De vraag is natuurlijk of dat vak mijn roestige Frans genoeg gaat kunnen bijschaven.




En gewoon het horen ook. Nu, 7 jaar later spreek ik toch al vrij goed frans