Aprella
Legacy Member
Na lang nadenken heb ik eindelijk besloten om terug te gaan studeren. Ik zou graag taal en letterkunde willen gaan studeren aan de univeristeit van Antwerpen. Nu weet ik dat het niet simpel zal zijn om werk te vinden, maar het is één van de enige richtingen die echt boeiend lijken. Ik zou dan waarschijnlijk kiezen voor Nederlands en Engels, omdat dit mij het meeste aanspreekt.
Nu ga ik geloof ik op 17 maart naar de infodag, maar ik dacht via deze weg misschien al wat informatie in te winnen.
Wat is het niveau van Engels en Nederlands dat ze verwachten? Zijn de klassen groot? Is de universiteit zelf goed? Geven de docenten de stof op een aangename manier? Mag je zoveel keuze vakken doen als je wilt?
In vorige topics heb ik niet al de antwoorden op mijn vragen gevonden en aangezien ze al redelijk oud waren, heb ik een nieuw topic gestart.
Nu ga ik geloof ik op 17 maart naar de infodag, maar ik dacht via deze weg misschien al wat informatie in te winnen.
Wat is het niveau van Engels en Nederlands dat ze verwachten? Zijn de klassen groot? Is de universiteit zelf goed? Geven de docenten de stof op een aangename manier? Mag je zoveel keuze vakken doen als je wilt?
In vorige topics heb ik niet al de antwoorden op mijn vragen gevonden en aangezien ze al redelijk oud waren, heb ik een nieuw topic gestart.