mishmaoul
Legacy Member
Hallo,
ik ben van plan om volgend jaar taal- en letterkunde te studeren aan de Kulak. Ik heb brochures doorgenomen, maar daarin is het altijd helemaal mooi
Het lijkt me interessanter ervaringen te horen van studenten zelf...
Daarom, zijn er hier die taal- en letterkunde studeren of hebben gestudeerd aan de Kulak? Zoja, doe je het graag?
Alvast bedankt!
ik ben van plan om volgend jaar taal- en letterkunde te studeren aan de Kulak. Ik heb brochures doorgenomen, maar daarin is het altijd helemaal mooi
Het lijkt me interessanter ervaringen te horen van studenten zelf...Daarom, zijn er hier die taal- en letterkunde studeren of hebben gestudeerd aan de Kulak? Zoja, doe je het graag?
Alvast bedankt!