studentjesss
Legacy Member
heeft iemand dit al gestudeerd? enkele vragen
moet je altijd naar de les gaan? zijn de lessen interessant of kan je het met zelfstudie doen en krijg je goede cursussen?
hoeveel tijd studeer en werk je nog thuis? krijg je af en toe examens of 1 groot examen op het einde van het jaar? is het moeilijk of goed te doen?
vond je het interessant of eerder tijdverspilling?
moet je altijd naar de les gaan? zijn de lessen interessant of kan je het met zelfstudie doen en krijg je goede cursussen?
hoeveel tijd studeer en werk je nog thuis? krijg je af en toe examens of 1 groot examen op het einde van het jaar? is het moeilijk of goed te doen?
vond je het interessant of eerder tijdverspilling?