Lowena
Legacy Member
Hey,
Ik heb vorig jaar een foute studiekeuze gemaakt. Ik heb kiné gestudeerd in Gent maar dit was achteraf gebleken niets voor mij. Ik wil volgend jaar dan ook graag iets anders studeren. Nu twijfel ik heel hard over mijn keuze. Aangezien ik al een jaar kwijt ben, wil ik nu dan ook zeker de goede keuze maken. Ik heb talen gedaan in het middelbaar (aso) maar ik was geen echte goede student (mijn punten waren goed maar qua leren/meewerken was het minder) Wiskunde was niet echt mijn ding
dus dit is zeker geen optie. verder ben ik heel spontaan, reis ik graag en heb ik veel gevoel voor humor
Ik vind het ook leuk om mensen te entertainen.
Ik weet dat dit al het zoveelste topic is omtrent studiekeuzes maar miss heeft toch iemand tips?
Ik heb vorig jaar een foute studiekeuze gemaakt. Ik heb kiné gestudeerd in Gent maar dit was achteraf gebleken niets voor mij. Ik wil volgend jaar dan ook graag iets anders studeren. Nu twijfel ik heel hard over mijn keuze. Aangezien ik al een jaar kwijt ben, wil ik nu dan ook zeker de goede keuze maken. Ik heb talen gedaan in het middelbaar (aso) maar ik was geen echte goede student (mijn punten waren goed maar qua leren/meewerken was het minder) Wiskunde was niet echt mijn ding
dus dit is zeker geen optie. verder ben ik heel spontaan, reis ik graag en heb ik veel gevoel voor humor
Ik vind het ook leuk om mensen te entertainen.Ik weet dat dit al het zoveelste topic is omtrent studiekeuzes maar miss heeft toch iemand tips?
, you sir, you crack me up!