EmilyW
Legacy Member
Volgend schooljaar zou ik graag starten met de lerarenopleiding secundair : bio-esthetiek.
Ik heb echter wel geen voorkennis van schoonheidsverzorging (ik volg nu gww)
zijn er nog mensen die deze opleiding volgen of hebben gevolgd zonder vooropleiding en zo ja, met welk vak combineren jullie dit nog ?
Ik heb echter wel geen voorkennis van schoonheidsverzorging (ik volg nu gww)
zijn er nog mensen die deze opleiding volgen of hebben gevolgd zonder vooropleiding en zo ja, met welk vak combineren jullie dit nog ?
