samantha
Legacy Member
Hallo ik ben 16jaar en ik zit in mijn laatste jaar economie-wiskunde. Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in films. Maar nu ik een studiekeuze moet maken op het einde van het schooljaar wil ik toch graag met een paar 'beter geinformeerde' mensen willen spreken. Ik ken namelijk niets van alle middelen die ze gebruiken. Nul komma nul. Maar ik ben altijd al geinteresserd geweest in visual effects en fotografie. Nu een paar vragen. Wat zou de beste opleiding zijn voor dit? Is dit wel slim voor iemand die geen enkele basiskenis heeft? Wat kan ik allemaal als beroep uitoefenen met die opleiding? Is er in Belgie wel een toekomst weggelegd? Aub antwoord op mijn vragen want op school is er niemand die genoeg kennis heeft om me te helpen!!!!!!!!!!! Of zou ik gewoon bij economie en wiskunde blijven???? en ik woon in Melle dus ik moet wel in Gent studeren !!
).