Lemoncrusher
Legacy Member
Hoi , ik volg nu momenteel 6de jaar Mechanica en da ligt mij dus egt niet.
ik wil niet achter een machien werken of wat dan ook ik wil hoger op.. ik ben van TW (techniek wetenschappe 6 uur wiskunde ) naar MVT ( mechanische vormgevingstechnieken 3 uur wiskunde ) gegaan , en ik vind het te makkelijk heb bijna altlijd 90% + op mijn wiskunde en talen.
Ik ben goed in talen en wiskunde en de economie heeft me eigenlijk wel geintereseerd ookal heb ik er geen ervaring mee , heb wel altijd gedroomd om manager te zijn van een bedrijf. Dus ik vroeg me af wat het best zou zijn om te studeren ? Bedrijfsmanagement of HW ? of eerst bedrijfsmanagement en daarna HW door schakeljaar? Heb gehoord dat het veel statistieken zijn , op mijn school vond ik het tog makkelijk mja kwas ook de enigste uitschieter van mijn klas --' de rest was altijd gebuist en moest hun altijd helpen bij wiskunde.
Een vriend van mij deed BSO en heeft bedrijfsmanagement - marketing gehaald dus ik vroeg me af zou ik dat ook aan kunnen ookal heb ik geen ervaring met handel ? of meteen voor HW gaan ?
Ben goed in studeren als het mij boeit , en heb ik met bedrijfsmanagement een goede toekomst of moet ik egt HW halen voor een betere toekomst?
Dankuwel alsvast en oja let ni op mijn taalfouten
ik wil niet achter een machien werken of wat dan ook ik wil hoger op.. ik ben van TW (techniek wetenschappe 6 uur wiskunde ) naar MVT ( mechanische vormgevingstechnieken 3 uur wiskunde ) gegaan , en ik vind het te makkelijk heb bijna altlijd 90% + op mijn wiskunde en talen.
Ik ben goed in talen en wiskunde en de economie heeft me eigenlijk wel geintereseerd ookal heb ik er geen ervaring mee , heb wel altijd gedroomd om manager te zijn van een bedrijf. Dus ik vroeg me af wat het best zou zijn om te studeren ? Bedrijfsmanagement of HW ? of eerst bedrijfsmanagement en daarna HW door schakeljaar? Heb gehoord dat het veel statistieken zijn , op mijn school vond ik het tog makkelijk mja kwas ook de enigste uitschieter van mijn klas --' de rest was altijd gebuist en moest hun altijd helpen bij wiskunde.
Een vriend van mij deed BSO en heeft bedrijfsmanagement - marketing gehaald dus ik vroeg me af zou ik dat ook aan kunnen ookal heb ik geen ervaring met handel ? of meteen voor HW gaan ?
Ben goed in studeren als het mij boeit , en heb ik met bedrijfsmanagement een goede toekomst of moet ik egt HW halen voor een betere toekomst?
Dankuwel alsvast en oja let ni op mijn taalfouten

