yannn
Legacy Member
Ik heb een vraagje omtrent mijn studiebeurs:
Ik studeer aan de universiteit van Gent en heb hiervoor een studiebeurs, mijn eerste jaar was niet zo'n succes, ik was er maar voor 2 vakken ( 12 sp) door. Mijn vraag is nu: Kom ik volgend jaar nog in aanmerking voor een studiebeurs
Dank bij voorbaat
Ik studeer aan de universiteit van Gent en heb hiervoor een studiebeurs, mijn eerste jaar was niet zo'n succes, ik was er maar voor 2 vakken ( 12 sp) door. Mijn vraag is nu: Kom ik volgend jaar nog in aanmerking voor een studiebeurs
Dank bij voorbaat