verjer
Legacy Member
Even de situatie schetsen, na 2 jaar in jammer genoeg een verkeerde richting te zitten , met slechte resultaten als gevolg, hebben m'n ouders besloten de kraan toe te draaien. Nu zit ik verveeld met het feit dat ik ergens wel wil werken, maar ook al het besef heb dat ik zonder diploma veel minder werkzekerheid en interesse ga krijgen van bedrijven die zoeken op de arbeidsmarkt. Nu heb ik deze zomer aardig wat euro's bij elkaar gesprokkeld (grotendeels als betaald vrijwilligerswerk).
Dus ben ik nu aan het twijfelen of ik nog zou gaan voor een nieuwe studierichting op eigen kosten en eigelijk ook helemaal niet goed weten wat ik zou kunnen doen.
Ik zit ergens te denken aan een algemenere richting dan de vorige 2 die ik op m'n resem staan heb, nl. Journalistiek en webdesign. Iemand misschien wat handige tips of suggesties voor eventuele bredere opleidingen gericht naar het gewone 9 to 5 leventje.
ps. Ik woon in omstreken van Gent.
Dus ben ik nu aan het twijfelen of ik nog zou gaan voor een nieuwe studierichting op eigen kosten en eigelijk ook helemaal niet goed weten wat ik zou kunnen doen.
Ik zit ergens te denken aan een algemenere richting dan de vorige 2 die ik op m'n resem staan heb, nl. Journalistiek en webdesign. Iemand misschien wat handige tips of suggesties voor eventuele bredere opleidingen gericht naar het gewone 9 to 5 leventje.
ps. Ik woon in omstreken van Gent.
Maar dan nog is wat ik zeg nog vrij relevant voor jou. Je hebt interesse in taal en je hebt interesse voor het bedrijfsleven...